zaterdag 7 oktober 2017

Steenstoffen met Denise Labadie


Twee weken geleden heb ik meegedaan met het vierdaagse seminar van Denise Labadie in de Elzas, een geweldige ervaring. De regionale televisie kwam video opnames maken, dus voor wie een beetje goed in z'n frans is (of aan de plaatjes genoeg heeft van de lappen op tafel ;-), hier de link naar het item online:




Elève Nienke weet niet precies wat ze verteld (frans nagesynchroniseerd) maar het zal wel kloppen want we hadden een geweldige tolk ;-).

Volgend jaar komt Denise naar Nederland, hoe wat waar weet ik nog niet precies maar zal ik tijdig delen. Ondertussen heb ik deze collectie steenlappen bij haar geverfd:



En ga ik er deze quilt van maken, de Mousa Broch, op de Shetland eilanden.


Het begin is er ;-)
En als je je nog afvraagt wat Patchwork Europe zo bijzonder maakt (los van de geweldig mooie exposities) kijk nou wat er in de omgeving te zien is:


Even hard doorwerken en dan is er weer een goede reden om in 2018 opnieuw te gaan!

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een prachtige lappen !! Je quilt zal wel mooi worden.
SMM en omgeving zijn heel mooi. Hopelijk kunnen we er volgend jaar weer Hern.

mia zei

Och wat is het toch telkens een feestje om jouw belevenissen te lezen, steenverven?? bijzondere techniek heb je weer ontdekt

Hannie de Beer zei

Schitterende lappen, en evenzo een prachtig ontwerp! Zal zeker een super quilt worden..