zaterdag 22 februari 2014

Beginnersfout...

Het moment waarop je de soda toevoegt aan een verfbad, maakt nogal verschil, zo liet Ann Johnston zien, dus dacht ik mijn volgende strook eerst in de verf te zetten, en na 15 minuten de soda pas erbij te doen.
Nou je begrijpt het al, dat ben ik dus glad vergeten, en dan is dit het eindresultaat (na een nacht in de verf staan, waarmee maar weer bewezen is dat je de soda echt niet moet vergeten!!)


(Links zonder soda, rechts met soda)
Zo jammer van deze mooie oranje/paarse combi... afijn niks aan te doen, nog maar een keer ondergedompeld en dit keer eerst maar in de soda, rozepaars badje er achteraan:


Lapje gered, de roze mannen komen er aan Joke!

En nog wat meer geverfd, grote lappen, opgevouwen in een emmertje, zonder te klemmen, ik ben er blij mee!







10 opmerkingen:

Ineke zei

Klemmen of geen klemmen, het maakt niet zoveel verschil denk ik? Misschien wat scherpere lijnen?

Jo Huijsman zei

een foutje is niet erg, meestal zijn je lappen fantastisch. De T-shirts zijn ook heel erg leuk geworden, leuk hoor om kinderen zo bezig te houden.

els zei

Van je fouten leer je het meest zeggen ze. Maar je hebt het weer mooi hersteld. Je andere lappen zijn ook prachtig.

Liesbeth Wessels zei

stuk voor stuk mooie lappen, heerlijk als je dat zomaar klaar hebt liggen. groeten van liesbeth

christina zei

heb ik ook es gehad. Maar gelukkig heb je het goed kunnen herstellen.

Suus zei

Niet te min erg mooie lappen.

Joke Hardenbol zei

Ik wacht in spanning. Na dat roze/paarse badje is het alsnog een mooie lap geworden.

miekequilt zei

Het wordt een beetje saai, maar ook ik vind je lappen weer geweldig mooi.

Marloeskreatief zei

Jeetje wat geweldig mooi

Wilma zei

De ruiten lijken haast kippengaas, zo mooi!