donderdag 10 januari 2013

Nogmaals verticaal, nogmaals blogger

In de afgelopen weken verfde ik ´om het nog een keertje voor te doen´ een rood/gele lap en die kwam verrassend goed uit de verf:


Ik wilde van deze lap maar eens een quilt maken ´as it is´, dus ben begonnen met het doorstikken van de lijnen:

 
En ja dat ben ik daar links, na 5 jaar werd het tijd voor een nieuwe profielfoto, hoe jammer ook ;-)

Ondertussen heb ik ook een kortere route ontdekt om toch foto´s te kunnen uploaden binnen Explorer / Blogger, even switchen naar de ´HTML´-modus links bovenaan. Zodra de foto is geupload, switch je weer terug naar ´nieuw bericht´ en zie je alles weer in de opgemaakte versie.


Komt van het officiële Blogger ´knownissues´ blog (bekende problemen blog zeg maar), dus er wordt aan gewerkt, en dat is altijd goed nieuws.

6 opmerkingen:

Aart zei

Mooie vurige lap Nienke en rechts zien we jouw vurige IK voor de lap.
http://quiltaart.blogspot.nl

Liesbeth Wessels zei

Mooie felle kleuren, leuke korte coupe en dus een mooie foto in de combinatie van al die factoren. groeten van liesbeth

Beth zei

First off, I love your new profile picture!! I must say the liveliness of this red/yellow piece is wonderful. You have "set it on fire"

Hannie de Beer zei

Prachtig! Helemaal jou kleuren, en gelijk een gezellige nieuwe foto op je blog, leuk hoor!

janneke zei

Mooie lap! Je laat het eind resultaat toch ook wel zien????

Marrie-jette zei

De lap is prachtig maar ben ook benieuwd naar het eindresultaat.Vorig jaar ofzo heb ik ook eens een hele lap gequilt maar die ging toch iets trekken.Ik dacht altijd dat ik iets niet goed had gedaan maar weet nog steeds niet wat....Ik hou je n de gaten;)