zondag 10 oktober 2010

Eindelijk... weer aan een quilt werken


Van ´t zomer heb ik zoveel geverfd dat het quilten er ernstig bij inschoot maar na de workshop bij Katie Pasquinie Masopust heb ik de smaak weer goed te pakken. Ik ben nu al 4 zondagen bezig met de top, via haar methode: de stof om een malletje heen strijken en met een onzichtbare zigzag op de top stikken. Nu de kleuren bepaald zijn, is het is een heerlijk rustgevend karweitje, hier zie je een detail. Ik kan er al mijn geverfde lappen in kwijt. Zo moet-ie uiteindelijk worden, 1 van mijn blindgeschilderde kwaststrepen:

6 opmerkingen:

Suus zei

Prachtig Nienke, Kleurrijk en mooi het witte erin.

Sandra zei

Dat wordt flitsend!

Anoniem zei

WAUW!Da tziet er wel heel gaaf uit...
Marrie-jette

Nienke zei

@Suus - Katie noemde wit ´the most neglected colour´ door quilters, grappig he?

Anoniem zei

Mooi Nienke, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

marjolijn zei

Prachtig wordt dat Nienke!Vooral de naaitechniek maakt me nieuwsgierig!
groetjes, Marjolijn